Jottunheim

El meu blog sobre videoclips de bona música.

Carnival of Disgust

Posted by jottunheim a 9 Octubre 2008

Hola de nou!!

Després de deixar l’entrada anterior a punt per publicar havent dinat, avui com a mostra de que segueixo aquí tot i que més enfeinat i amb menys temps per dedicar-vos mb les meves entrades musicals, voldria tornar a parlar-vos d’un grup que ja va ser demanat en el seu dia i del que vaig poder penjar el que hi havia, o bé gravacions de poca qualitat o bé clips estàtics amb la música de fons o, com ja us vaig escriure, tenia la opció de posar-vos un clip de quan va marxar el seu cantant i van treure dos LPs que, sota el meu punt de vista, no valien gaire la pena.

Us estic parlant de Falconer, un grup que acaba de treure nou disc al mercat i que, tot i que encara no el tinc, apunta bé, doncs manté la línia de l’últim pel que sembla.

Bé doncs acompanyeu-me a descobrir què tal sona la nova feina d’aquest grup!!


Jottunheim, el més petit dels gegants del fred.

Deixa un comentari